förklara för mig.

Har suttit och funderat på vad det är som är så roligt med att dricka sig full varje helg ?
Det kan väl inte vara roligt på något sätt , jag menar man mår ju bara piss dagen efter .

Visst jag kan förstå att det är kul nån helg typ 2 gånger i månaden men båda fredag och lördag varje helg ?
Det kan inte jag förstå riktigt , det är kul att gå ut med sina vänner och dansa och lite sånt på hemma fester , det har väl alla varit på nån gång , jag menar nyår ? och lite såna där "högtider" .
Men ska vi ta ett exempel ,eller kanske två?
Vi kan ju börja med Kissie då : Snart 19 år, festar varje dag på helgerna. Händer att det blir nån dag i veckan med. Hon slarvar bort sina glasögon,väskor m.m . Hon träffar på skumma killar , blir hur full som helst . Vet inte vad som hände dagen innan . Alltså come on .. Sök hjälp eller något ..

Dessie : 15 år . Blir misshandlad Kaxig som fan , mobilen blir snodd och massa sånt . Det är fan inte bra att dricka när man är 15 år .. Aja henne liv , hennes ansvar att hon inte går i plugget . Om hon blir fyllkärring som springer runt i stockholm får det bli så om 10 år kanske . Ingen framtid alls . Stackars lilla flicka ..

Aja alla kan ju inte vara lika duktig som jag och bra ;) Så är det bara .

THE ONE AND ONLY ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0