För tidig morgon.

God morgon på er.

Gud vad trött jag är . Vaknade för ca 30 minuter sen. Hade lite problem att komma in på bloggen först. Vet faktsikt inte varför ;) Men så är det ibland... Men ialla fall , så vad händer idag för er söta läsare då?
Jag ska ju till skolan om en timma , eller ja ner till stationen och möta Alexandra i alla fall , sen efter skolan ska vi till stadshuset och eftersom att vi slutar så sent i skolan idag så är jag inte hemma för än vid 6 nån gång. Just därför jag skriver nu på morgonen;) Jag är så snäll !!

Juste jag fick några komentarer nu över natten , tack så mycket för dom. Även om det var typ 2 personer som skrev samma sak tre gånger ;) Nej men allvarligt jag blev jätte glad . Vem blir inte glad över att få komentarer lixom. Och när jagk ommer hem , hoppas jag att jag fått mera. Men vi hörs antingen snart eller om några timmar när jag kommit hem från möte och alltihopa . Oj vad jag kännerm ig vuxen när jag pratar om möten och sånt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0