Det gör ont.

Hej på er allihopa.

Är hemma nu , försov mig som jag kanske sa i morse men hann fixa mig på 20 minuter . Eller ja , drog på mig mjukis byxorna och en tjock tröja. Sen var det bara att gå till bussen . Fett trött och har så himla ont i halsen. Ringde sjukhuset efter skolan och fick prata med en otrevlig kärring,fick ett nummer till själva akutmottagningen som jag skulle ringa runt 4. Och när jag väl ringde så var det fel nummer som jag hade fått . Så blir inge sjukhus för mig idag utan får åka dit i morgon med mamma. Så vet inte om jag åker till Jonas i morgon heller . För är jag sjuk och måste äta medicin så måste jag vara hemma. Men vi får helt enkelt se vad som händer.  Men i alla fall åkte ner på stan med Alexandra och Emma efter skolan och kollade runt på HM , men hittade inget fint jag ville ha tyvärr, plus att jag tänker vara snål nu med .. Men ska snart in och duscha och äta lite mat . Sen ska jag vänta tills mamma kommer hem så hon kan tycka synd om mig lite .
MÅSTE köpa ny plattång snart med eftersom att det spängdes igår morse..


Sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0