Det är så synd om mig .

Hej på er .

Nu är ajg äntligen hemma , jag är så duktig som går till skolan fast att jag är så sjuk . :( Det är så synd om söta lilla mig , BUHU!!  Jag hostar, är snorig , har ont i hals och huvudet . Även en sån som jag kan ha dåliga dagar eller veckor . Och det känns som att den här veckan inte alls kommer sluta bra .
Men i alla fall, idag så kom han den där idioten som pratar med oss om praktiken som vi ska gå ut på om  2 FUCKING VECKOR!!!!!
Men ialla fall , jag och Alexandra satt spända på att få reda på vart vi skulle vara, men nu var det så att han inte hade planerat ut platserna utan vi fick välja och den enda platsen som jag kan ens tänka ig att sätta min fina fot på är Scania .. För annars fick vi välja mellan Astra, Wendela Hebbe villan , Torpa ( nånting) . Och massa såna jävla uff ställen . Jag hade ju önskemål att få vara i Stockholm på ett bageri . Men nej då får man vara kvar i uff södertälje i 9 veckor på scania om det nu går att fixa om jag och Alexandra nu får det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0