Dålig update

Hej på er.

Är hemma nu så nu kommer jag blogga förfullt , så ni int tycker att min blogg är tråkig . För det är den inte ;)
Jag vet att det blev dålig update igår från klockan 14.00 till nu.Men det är för att jag har faktiskt ett privatliv. Och känner att jag inte behöver blogga hela tiden för att få er läsare att stanna kvar. Jag kommer inte sluta blogga bara för att jag inte skriver på typ ett dygn. Men det vet ni säkert redan ;)<3

Så hur har eran dag varit? Min har varit helt okej, gick och la mig rätt så tidigt igår , om man tänkerpå hur sent jag har gått och lagt mig dom senaste 3 dagarna. Vaknade runt halv 11 helt ensam i sängen. Men hittade Alexandra utanför där och låg och tittade på tv. Haha.
Sen blev det frukost , och som alla vet så har jag börjat med att bli mer nyttig , och det blev en jätte nyttig frukost ska snart visa vad jag åt. Sen var det bara att börja fixa sig, sen åkte vi och lämnade av Alexandras syster i södertälje syd och sen blev vi avsläppta i södertälje och det var bara att sätta sig på bussen sen och åka hem :) Och nu sitter jag här .. Jätte intressant dag faktsikt eller vad säger ni ?;)<3 

Ska alldeles strax fixa lite här hemma , tillexmpel kolla min post såg att jag hade fått hem 3 brev idag :O<3  Haha men det är säkert bara massa skit som folk vill att jag ska läsa så jag lär mig något . Tror att jag såg ett brev från skolan . Fan!! säkert något om min historia som min Historia lärare tror att jag kommer jobba med när jag är ute på praktiken. Det kan hon glömma , jag har lust att bara skriva ett mejl till henne och säga att jag hoppar av kursen. För jag menar.. För det första så valde jag aldrig att gå den kursen det var bara en kärring på rektorsvägen där den stora skolan ligger som gav mig det ... Och det är inte bara jag som fått historia och inte vill ha det , nästan hela klassen fick det dom inte valde. Så jag har ju ett val att hoppa av kursen om jag vill. För jag vet att jag kommer få IG i det hur jag än gör. Historia intresserar inte mig...




Ibland gäller det att bjuda på sig själv .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0