Dålig update idag.

Hej på er.

Jag kom nyss hem från IKEA där jag har varit med mamma och Acke. Som jag har sagt förut så håller vi på och göra om mitt rum. Så idag köpte vi en jätte fin hylla till mig , fast igentligen skulle vi köpt 2 men börjar med en nu så länge . Sen köpte vi lite ljus och lite såna små prylar med till rummet. För vi ska köpa en smal hylla sen när jag kan ha alla mina värme ljus och lite sånt .Sen ska jag få in fotöljen som är inne i vardagsrummet just nu men ska in på mitt rum . Så ska få ut den fula långa saken , vet inte ens vad den heter så ful är den ;) Sen om ett tag hoppas jag verkligen att jag får ut min fula byrå med där jag har alla kläder så kanske jag kan få två snygga från ikea . Och sist men inte minst så klart så kommer jag få en ny säng med vilket jag verkligen har längtat efter.


Det andra jag kom på med att det är lite mer än 2 månader kvar till julafton med . Och det är då man börjar tänka på julklappar.. Och alla vet att jag vill ha en ny data från dell , den rosa mini datan och det finns tre olika priser.

3 590:-
3 990:-
4 590:-

Om man tänker efter så är det inte mycket pengar om det är det enda jag önskar mig i julklapp. Och jag vet vad mamma redan har sagt , men om jag inte får datan så vill jag inte ha något annat heller . För tänk vad mycket plats jag kommer att få om den datan jag har nu försvinner och sen kommer antagligen mitt skrivbord försvinna med . Det kan man ju sälja i stället för att kasta. Jag har tänkt på det väldigt mycket också .För hur skönt skulle det inte vara att sitta i sängen med en liten data? Jag har ju ryggproblem med så det skulle vara en väldigt bra fördel för mig om man tänker efter. Aja det är hela 75 dagar kvar till julafton.  Nu tänker ni säkert att jag är bortkämd och inte nöjer mig med det jag får . Och det har ni rätt i . Skyll på mamma det var hon som gjorde mig så här . Och får jag inte det jag vill ha kommer jag sura i några år över det... Så är det bara, jag är ju trotst allt  The One And Only. Och just därför ska folk lyssna på vad jag vill ha och vad jag säger annars blir jag sur och det är inget att leka med .

Det har inte varit alls mycket uppdatering idag , och idag är det tillåtet också för det är ju trotsallt söndag. Vilket betyder att jag måste vila. Även om jag har kunnat göra det hela helgen så har jag inte gjort det utan varit snäll och haft er uppdaterade över vad som hänt .  Men nu ska jag göra något som ni inte får veta. Vi hörs helt enkelt när jag kommer in igen ..


Kommentarer
Postat av: Mikael

Nej, ligga ner är inte alls bra för ryggen. Du skaffar dig en ordentlig stol och börjar sitta rak i ryggen så kommer det kännas bättre efter ett tag. ;)

2009-10-11 @ 17:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0