Dagen är snart över.

Tack och lov .

Dagen är snart över , och jag ska snart lägga mig ner och titta på CSI , börjr få riktigt ont i halsen igen . Om det blir samma skit jag hade sist åker jag in till sjukhuset och skiter i om mamma eller nån annan är med tänker inte gå runt så i flera dagar igen .
Men vi får se hur det känns i morgon . Väldigt synd om mig idag, tycker att ni med ska tycka det . Men så är det tydlien inte ..
Sen ska jag försöka att sova utan att sparka på någon av katterna som vägrar att flytta på sig , var uppe halv natten för att flytta på Sotan och hennes jävla ungar som hon bar upp i min säng . Höll allvarligt på att bli galen . Sen lät jag dom ligga kvar . Sotan får skylla sig själv om hon eller nån annan får nån spark i huvudet . Är hon så dum att hon inte förstår att jag inte vill ha dom i sängen från första gången ajg bar ner dom är hon fan dum i huvudet . Dumma jävla katt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0