Dag 4- Done

Hej på er alla underbara.

Har äntligen kommit hem från prakitiken , det har inte varit någon bra dag alls för mig. Allt på grund av att jag har haft så jävla ont i magen hela dagen så det är sjukt . Sen har jag varit irreterad på nästan allt och alla . Jag orkade inte ens vara trevlig idag, jag vet hur hemskt det låter. Och jag vet hur folk alltid säger att man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad. Men inte orkade jag verkligen inte det.
Så det är ingen bra ide att folk ska börja bråka med mig idag för då blir det ett jävla liv kan jag säga. Sen kom det ca 60 balet människor , både killar och tjejer som skulle äta lunch på restaurangen runt klockan 2, och självklart var det bara en timma innan jag skulle dra hem. Och snacka om att dom var jobbiga.Stod inne i restaurangen och tände ljus när ungjävlarna kom in.. Springandes också .. Jag ville helt ärligt klappa till varenda än . Och det var några brudar runt 16 år som verkligen ville sitta med sitt lilla gäng vid ett bord, och det var verkligen ingen annan som fick sitta där. Det är ju då man tänker " men vad fan sätt dig ner och håll käften. Hur svårt kan det vara". Aja sen slutade jag , och blev irreterad på att mamma inte ville hämta mig. Nej men det var jätte kul att sitta på en full buss och hade as ont i magen . Det måste jag göra om någon gång.. *eller inte*

Aja jag kanske blir gladare om jag sätter på musik , eller om jag sover en timma eller två? Är så klart trött idag igen. Det är så ovanligt när det gäller mig ;)
Ska äntligen ta på mig mina nytvättade mjukis byxor . Har 2 andra par men dom rosa är bäst ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0