Dag 2 -Done

Hej sötnosar.

Är äntligen hemma , jag ångrar mig för det jag sa igår när jag kom hem. Idag har det varit en mycket jobbigare dag. För det första så försov jag mig med 30 viktiga minuter . Därför jag inte bloggade imorse. Och så blir det ibland , får typ ångest om jag inte bloggar för er på morgonen, men men jag överlevde den här dagen med.
Började klockan 8 idag, helt ärligt så kommer jag inte ihåg vad det första jag gjorde, jag var så trött att jag höll på att somna på bussen ner till stationen vilket tar bara 15 minuter. Somnade inte ens sent igår. Vad kunde klockat varit ? halv 12, ? Tror nästan att det var då.

Men i alla fall , jag fick göra det gamla tråkiga  torka borden och lite sånt där slavigt. Men det börjar faktiskt bli roligare. Förutom att jag var sjukt rädd när jag åkte 4 våningar och skulle byta ut massa saker på kaffe maskinerna när en halft "handikappad" snubbe skulle hjälpa mig . Självklart så menar jag inget illa mot honom, tycker ganska synd om honom. Förstod typ inget av vad han sa heller, plus att jag fick göra allt jobb. Han skulle ju visa mig hur man gjorde . Inte ge allt jobb till mig . Speciellt när det är min andra dag på praktiken och fattar noll när man står där och glor på den där kaffe maskinen . Och det var ju inte bara en maskin utan det var minst 10 st jag bytte på. Helt sjukt, Blev värsta rundturen mot slutet med efter att våra handledare hade kollat igenom mappen med oss och kolla vad vi skulle göra och lite sånt. Tänk er 8 våningar upp i ett höghus. Det var jävligt läskigt när vi gick ut på uteplatsen längst upp och kollade ut för hela södertälje.. Inte direkt någon vacker syn med det dög väl. ;)

Så hur har eran dag varit ? Lika jobbig och trist som min kanske ? ;)

Tänkte faktiskt ta en bild på hur jag ser ut i mina fantastiska snygga kläder jag har . Men så klart glömde jag det.. Får ta det i morgon eller något sånt ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0