Dag 1 avklarad

Hej på er.

Jobbigaste dagen någonsin helt klart alltså.. Kom hem för ca 10 minuter sen , slutar klockan 3 varje dag. Inte allt för sent tycker jag. Det var inte så farligt som jag trodde att det skulle bli , bara det att jag fick göra allt skit jobb ;) Man blir ju inte alls förvånad att dom sätter oss praktikanter på sånt. Jag menar , fick gå och torka mer än 20 bord, göra så att stolarna stod rakt , torka bufee' bordet och massa sånt skit . Men ja det är väl bara att stå ut , jag kanske blir placerad i köket nästa vecka. Det beror på hur det ser ut nästa vecka .Men vi pratade med Monica och sa hur det låg till att vi båda vill vara i köket och inte alls vill servera.Så hon gick och pratade med någon i köket så jag kanske får vara i bageriet nästa vecka ;)<3
Nu ska jag faktiskt fixa lite här hemma , eller ja ska diska , duscha och sen kanske sova. Får se vad jag känner för efter duschen helt enkelt . Jag skulle vilja börja videoblogga lite mer , problemet är bara det att jag inte har någon aning om vad jag ska prata om. Kom gärna med förslag.

Juste mina lösnaglar gick av idag, så nu är dom korta och fula igen. Inte snyggt någonstans . Det får fixas till om 9 veckor.. Man får ju inte ha långa/snygga naglar när man står och lagar mat i köket , eller vad man nu ska göra.
Nej men nu ska jag fixa lite . Måste bädda om sängen det ligger massa kläder i den eftersom att jag hade så brottom i morse. Hörs om ca 1 timma om inte mindre.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0