Då kör vi



Blondiner är är bättre än brunetter.
Är det inte så att vi blondiner är bättre än alla brunetter?  Det är ju så att vi får alla blickar , komentarer att vi är snygga.Och allt är så mkt roligare att vara blondin. Ångrar inte en sekund att jag färgade tillbaka mitt hår från brunt till blont igen . Alla vet ju att vi som är lite dumma,sega på skämt och är roliga är blond i själen. Så är det bara . Sorry till er brunetter men det är dagens sanning .

Man kan göra fula personer snygga.
Det är en sak som jag stör mig på när man är i tex Stockholm eller i här i Södertälje är att man ser tjejer som är verkligen fula.Oftast beror det på att byxorna sitter uppe i naveln , håret är verkligen slickat mot huvudet + mittbena, skorna är mormors gamla skor lixom . Men om man tog bort allt det och gjorde som vi snygga tjejer gör . Sminkar oss , shoppar kläder ( då menar jag snygga). Och allt som vi gör så skulle dom kunna bli snygga . Blir så irreterad när jag ser såna tjejer .

Rosa är den finaste färgen som finns .
Tycker ni inte det? Rosa är verkligen den färg som jag älskar mest alltså . Som sagt när mitt rum är klart ska det mesta vara rosa . Har älskat rosa ända sen jag var liten . Blondin och rosa är perfekt tillsammans . Men sen finns det ju några fuckers som stämplar oss till bimbos och lite sånt om dom ser oss med rosa . Så ni kan ju typ dra åt helvete eller något ;) För rosa äger .

Kattungar är bar söta när dom är små.
Kom och tänka på det när jag sitter och tittar på mina katter och sen kattmamman . Kattungar är bara söta när dom precis öppnat ögonen till ett år . Sen blir dom fula gammla haggor. Är det bara jag som känner så eller är det rätt som jag säger? Katter är verkligen bara söta när dom är små kattungar . Men man kan ju inte sluta älska sin katt för att hon är ful . Haha eller?

Kommentarer
Postat av: frida

alltså frida, du kan ju inte säga att man e bätte för att man e snygg och blond.. e varenda jävla brunett här i världen ful, å blondin snygg.

och de roliga i personen sitter ju inte i hårfärgen.

och alla blondiner e inte dumma, du e inte dum!

2009-10-04 @ 22:18:22
Postat av: emma

sen när blev man bättre bara för man har en viss hårfärg? menar du att varje jävla blondin är snygg och brunett ful?

och sen när sitter någons IQ i hårfärgen?

2009-10-05 @ 01:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0