Då kör vi

Det var ett tag sen nu . Så tänkte att vi tar en nu då. Så har ni lite att irretera er på sen.



Stora sköna sängar.

Jag skulle göra vad som helst för att få en 1.40 säng hit till mittrum och min onda rygg. Är trött på att ha min lilla säng alltså . Kan knappt röra mig i den, har ju haft den sen jag var 14 eller 15. Men visst det var väl skönt i början men nu är det bara så jävla obekvämt. Och speciellt när man har en kille liggandes brevid sig . Han tar ju lixom upp all plats. Vi skyller allt på Jonas ;)
Nej men en skön stor säng skulle verkligen inte sitta fel. Då kanske jag skulle slippa att han ont i hela kroppen . För jag brukar till och med vakna upp med blåmärken i huvudet. Hur jag lyckas med det är ett mysterium.. Haha!
Jag lovar , brukar alltid ha ont i huvudet,armarna,benen,ryggen, nacken och allt det här för att jag sover i en för liten plutt säng. Ganska synd om mig, men jag överlever ;) <3

Hur skön tror nu inte att den är då ?

24 December.

Alltså igentligen, erkänn nu. Vem älskar inte julafton?  Det är verkligen såna stunder man vill ha varje dag. Och då menar jag presenter. Haha , nej då! Men all god  mat. kalle anka och allt sånt där plus alla saker man får . Tycker om det. Plus att det är så kul med allt som är innan . Man ska köpa julklappar, man ska klä granen och allt sånt . Verkligen jul skänsla. Låter som en gammal kärring men helt ärligt.
Det enda jag hatar med jul är att det aldrig är någon riktig "snö jul" det är bara kallt och jävligt. Men jag längtar det är 2 månader och 4 dagar till julafton . Och alla vet vad ajg önskar mig . Och även om det har varit många bråk och det så tänker jag verkligen inte ändra mig . I så fall kan jag lika gärna vara utan . Alltså helt ärligt. Jag vill inte ha några dyra parfymer, presentkort, eller något annat sånt. Jag vill ha en ny bärbar. Och skiter i vilken färg det är . Men vill gärna ha den där för lite mer än 3 000.. Annars kan jag vara utan .
Och jag vet att jag låter som värsta bortskämda bruden nu . Men jag har alltid längtat efter att ha en men har alddrig haft chansen att få en. Och varför då inte slå ihop alla pengar som alla i släkten tänkt lägga ut på mig till en data för lite mer än 3 000. Perfekt. Och ja nu kommer det bli ett jävla liv här...



Dryga människor= fjortisar.

Jag ogillar verkligen sånt. Att om man är någonstans , spelar ingen roll lixom vart. På praktik,fest, träffar nytt folk och allt sånt. Ni förstår va?
Och så ska det alltid finnas en liten jävel runt 15 eller 16 år som ska vara så dryg så man bara vill klappa till henne eller honom. Alltså verkligen så jävla irreterande och ser så jävla arg ut och är bar allmänt otrevlig. Haha det låter som mig ibland . Men i alla fall , det är oftast fjortisar som är så . och verkligen tror att dom är bättre än alla andra. Men så är det tyvärr inte, alla människor är lika mycket värda och även om man är fjortis så kan man vara trevlig. Visst har alla sina jobbiga dagar och kan vara dryga och så men hallå 24/7. Det måste verkligen vara jobbigt att vara sur hela livet?
Jag vet att jag kommer leva med mina katter i en lägenget och skälla på ungdomar i 17 års ålden när jag är 70 år ;)<3


Inte mycket jag hatde


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vadå jag? :O ;)

2009-10-21 @ 10:04:45
Postat av: carolin

Jag har 140 malm säng ;) & ett sånt överlakan ska jag köpa snart, Heh!

2009-10-21 @ 18:31:25
URL: http://mangoliiike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0