DÅ KÖR VI !!


PENGAR!!!

Kanske var en dum sak att "hissa" . Men allvarligt , vad kan vara bättre än pengar. Haha eller ja det finns massa saker men allt blir så mycket roligare när man har pengar. Man kan gå på bio,shoppa,gå ut och festa,köpa godis och massa sånt. Man får inget gratis här i världen har jag lärt mig , duktig som jag är :)
Det är därför jag ser fram emot att börja praktisera, bevisa att jag verkligen kan, bevisa att jag inte bara är en dum blondin som älskar kläder och inte fattar alla skämt som folk skrattar åt men inte jag förns efter 10 sekunder. Vill kunna bevisa för alla att jag verkligen har en hjärna och verkligen kan tänka och lyckas med saker.
Tror det skulle vara en härlig skänsla , att lyckas menar jag :) Det är inte så ofta man gör det när man är i mina skor haha.. Men ser verkligen fram emot det, kanske får ett jobb. Och där efter pengar. Och som sagt en ny data skulle inte alls sitta fel , så det är dags för mig att bevisa att jag kan så dom kan sparka nån annan och ta in mig i stadshusets restaurang ;) Haha nej gud det där var elakt sagt. Nej men jag älskar pengar.. Man kan komma lång med pengar :)<3


SPOTIFY REKLAMEN...

Blir inte så mycket skriver om det här som det övre, men det är nog det värsta som finns när man har en jobbig dag och är verkligen sur på allt och alla. Sitter och lyssnar på bra musik sen på slutet av en låt så kommer den där förbaskade reklamen. Det blir ju nästan så illa ibland att man bara vill kasta hela datorn ut genom fönstret. Dom säger ju inget vettigt i reklamen heller ?! Så lixom jag förstår inte, och vem vill betala 99 kronor i månaden för att inte lyssna på reklam som ingen bryr sig om? Inte jag i alla fall :) Tycker dom ska ta bort reklamen för då skulle det vara så mycket trevligare...
" Det är såna som dom som skapat hat på internet " Eller vad säger ni ?;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, var glad för att spotify finns i alla fall

2009-10-14 @ 21:23:06
Postat av: Jonas

Utan reklamen skulle du inte kunna använda Spotify gratis gumman ;) <3

2009-11-03 @ 15:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0