DÅ KÖR VI.



Ang Halloween...

...
Alltså jag förstår mig inte på det här med att klä ut sig på Halloween. Visst om man är liten och vill gå ut för bus eller godis, då var det ju en kul grej , gå från dörr til dörr och få godis av att säga dom där orden " bus eller godis". Men nu när man klär ut sig för att ja vad fan vet jag . Haha, visst det kan väl vara kul att klä ut sig. Men jag förstår faktiskt inte. Vems ide' var det . Alla helgona afton som det heter på svenska är väl till för att  "hyla" dom döda ?  Haha, tydligen inte för nu finns det till och med kryssningar som har fest på halloween och allt sånt där lite onödigt tycker jag.Men jag kommer nog fatta det där när jag blir äldre ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0