Då kör vi


Killar som slutar med "Booi" i slutet av sina namn.

Kan det finnas något mer fjortis än det? Lixom det är så fult och alla vet ju vem som ligger bakom det från " början" typ . Krillebooi som han brukade kallas. Vet inte varför men tycker det är så äckligt mycket fjortis över "booi" på slutet . Kanske för att alla fjortis killar runt 12-19 år använder det nu för tiden . Kanske dags att börja skaffa sig ett liv ?

Unga mammor!?

Nu undrar ni säkert vad jag tycker om unga mammor, och jag ska vara ärlig mot er. Jag gillar inte att tex en 15 åring föder barn. Visst det är upp till dom. Men det är då man börja fundera på vad dom tänker med . Hur ska det gå för dom ? Dom har ju knappast någon klar utbildning, inge jobb, ibland har inte ens barnet någon pappa . Utan han är för rädd för att bli förälder runt 15 års ålder. Handlar det här mest om vad tjejen vill ? Tydligen . Om jag skulle bli med barn nu så vet jag inte vad jag skulle ta mig till . Men jag säger alltså NEJ till mammor som är runt 15-17 år .

Skrytsamma ungar kan dra åt helvete.

Det är ialla fall vad jag tycker. Det finns ju dom ungar som skryter om hur bra deras liv är dag ut och dag in. Jag tror att man fattar att mamma eller pappa är rika första gången ung jäveln säger något . Eller att man är född rik och bla bla bla . Alla har det inte lika bra som andra . Och jag är glad att jag inte är rik och inte fattig. Jag är "normal" det är så det ska vara .

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Tack Du :-)

Kram! / Malin

2009-10-07 @ 23:01:22
URL: http://maaliinz.blogg.se/
Postat av: Johanna

håller med det där med "booi" låter cp!



Ska vi följa varandra på bloglovin?

Http://Johannalicious.blogg.se

Http://Johannalicious.blogg.se

2009-10-07 @ 23:18:50
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0