Då kör vi


Killar är skumma.

Jag tycker att killar är fett skumma och barnsliga i vissa tillfällen . Kan ta ett exempel som hände mig idag. Gick till min buss efteratt jag sagt hej då till Alexandra så sa två killar "hej sötis" och sen ett äckligt flin , var gör man i en sån sitation ?  Jag bara glodde på dom och gick vidare , haha.. Men man blir ju lite rädd alltså . Speciellt när man bor i södertälje så finns det alltid såna äcklen här vart man än går . Är glad att jag har en underbar pojkvän . Bara att ge dom fingret och gå vidare. Då blir dom stående och fattar inte vad som just hände . Moahaha !!

Taco baren = bäst.

Åt där för första gången idag , alltså tror inte jag ätit så mkt i hela mitt liv är fortfarande mätt 2 ½ timme senare , haha . Jag såg ut som ett litet barn på julafton , stora ögon och super glad . Men det blir många fler besök där . Underbar mat alltså , inte så dyrt heller . Så ni som inte har ätit där än dra dit och gör det . Ni kommer inte ångra er jag lovar ..

skitsnack är det värsta som finns .

Det värsta jag vet är skitnack, jag vet att jag själv snackar skit om folk ibland men det är oftast när jag är förbannad eller irreterad . Men det är verkligen det värsta som finns. Speciellt när skitsnacket inte är sant äns  , jag menar att man säger saker som inte ens är sanna . Det betyder bara att människor i sjukt avundsjuka på varandra . Och vissa har det bättre än andra så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0