Brr, kallt

Hej på er.

Förlåt för att jag inte bloggade så mkt igår när jag var hos Jonas , hade lite annat för mig faktsikt . ;)
Tex , att äta godis och titta på film , haha .
Nej men nu är jag hemma igen,och jag vet att ni har saknat mig. Nu är jag äntligen här igen och ska sätta igång och göra er nyfikna och glada igen . Eller några av er hatar mig , haha det är faktiskt jätte kul . Och jag ska fortsätta göra er irriterade. ;)

Så vad har ni haft för er igår kväll , festat kanske ? Förvånar mig inte. Hoppas helgen har varit trevlig .
Man känner verkligen hur vintern är på väg . Snöar lite här och var i landet så snart kommer det väl till oss. Usch , det kommer ju inte stoppa mig från att gå runt i leggings, tajts och sånt . Bara att sätta på sig en fet jacka och ta på sig uggsen ( om jag nu hade haft några ) . Sen om man fryser röven av sig får man väl skylla sig själv . Vill man vara fin så får man lida lite. Eller vad säger ni ?

Det finns lite grejer jag måste köpa nästa månad i alla fall . Eller ganska snart , om man får något "bidrag" från mamma. !!

Fet vinter jacka .
Uggs , eller några andra varma vinterskor .
Mössa och vantar.
Mysiga koftor , och fler mjukisdress byxor .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0