Blog Awards 2009.

Hej hej ..

Som alla bloggare i sverige och kanske i norge. Så vet ni ju att det var Blog Awards igår. Vet inte om det gick på tv, eller om det ska gå på tv?! Men i alla fall . Stort grattis till er alla som vann ett pris .
Jag vill bara ta upp en sak som jag satt och garvade åt. Dessie fick inget pris hallå ? Jag förstår inte. Hon som är så "duktig" på det hon gör? Nån som vet varför hon inte fick något pris ? Aja det kanske inte är något som jag ska haka upp mig på så där mycket..
Men i alla fall , jag hoppas att jag kommer vara med där nästa år , det är bara att kämpa hårt i ett år framåt nu. Så ska ni se att FRIZZIE får en inbjudan nästa år ..

Men ialla fall , alla er som inte vet hur det gick i år så ska ajg lägga upp en tabell till er... <3



Årets nykomling: Foki

Årets manliga blogg: Calle Schulman

Årets kaxigaste: Kissie

Årets fashionista: Lisaplace

Årets mest originella: Foki

Årets foto/design: Nevniarien

Årets blogginspiratör: Blondinbella

Årets videoblogg: Moogi

Årets bveteran: Stina Lee

Årets kändisblogg: Magdalena Graaf

Guldpennan: Sanna Lundell

Årets bloggstar: Linda Hallberg

ÅRETS BLOGG: Foki!!

Som ni ser så vann Foki , årets blogg.Och det är hon värd, hon har ju lagt ner så mycket tid på sin blogg. Och det gör henne till en förebild. För både mig och hela bloggvärlden.  GRATTIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0