bästa av allt .

Här nedan ser ni en bild på det löshåret jag beställt . Fast blondare eller hur man ska nu ska säga. Platina blont vare jag beställde. Jag har för mig att jag läste att clips följde med, men det får vi allt vänta och se om det gör . Annars får jag allt ta mig till stockholm i min ensamhet och köpa det då. Men det var ett riktigt billigt pris för 120 cm brett och 55 cm långt. Fatta snyggt lixom. Lite mer än en halv meter. Fast jag måste ju klippa till det lite tror jag. Får be mamma eller nån annan jävel som är bra på att klippa göra det åt mig.. Skulle aldrig våga göra det själv för då ser jag väl ut som en billig h*ra till slut. Haha , oj nej så där får man inte skriva . Förlåt <3
Men kom inte på något bättre än det, sorry;) Nej men nu kommer en lång väntan på både, pengar,löshår och en Jonas att komma hem <3 Juste sa jag att jag skulle bleka håret en sista gång med ? Det gjorde jag säkert, men säger det igen;) Ja hörrni , jag funderar på om jag ska gå och lägga mig eller sitta här lite till..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0