Äntligen.

Hej på er.

Tror jag gjort mitt bästa köp någonsin på länge just nu . beställde löshår via internet. Så det kommer väl inom 1 månad i alla fall . Ska se om jag fått något mejl om det.  Är ialla fall super glad och kommer somna med ett leende på läpparna :) <3
Förstår inte varför alla säger att jag redan har långt hår när jag verkligen inte har det och kan få längre. 439 spänn är ju ingenting. Har ju massa pengar till annat, ska tex bleka håret så det blir nice ;)<3

Alltså haha tror jag råkade beställa den två gånger, tyvärr . Men första gången kom det något error fel så om jag får två brev hem från samma företag så ska ajg skicka ett mejl till dom och berätta vad som hände och det inte var mitt fel. Men allt löser sig men det stod att det kan ta upp till 2-5 arbetsdagar för dom att skicka hem det . Och det blir perfekt för då kan jag hämta ut det om 1 vecka då vi får pengar. Eller ja mamma får hjälpa mig <3

Men men nu är jag super glad och kommer bli ännu snyggare, helt underbart att vara människa ibland , plus att min magont gör inte lika ont längre. Så dagarna blir bara ljusare och ljusare.
Förutom att jonas åker i morgon kommer hem på lördag nästa vecka , kommer sakna honom så grymt mycket . Tänk er själv att inte kunna smsa,ringa,skriva på msn med.. INGENTING på ca 8 dagar. Men jag ska försöka göra det så roligt som möjligt nu när jag har lov . Går ju inte att göra någonting annat. Inte sitta hemma och deppa. Han kommer ju hem sen tack och lov <3

Nej men nu ska jag dricka vatten ,är helt torr i käften efter den varma chockladen jag drack. Som för övrigt jag ldrig mer kommer dricka . Mår bara grymt illa efteråt. Är inte värt det.
Plus att jag ska försöka att sluta äta godis och sånt på vardagarna , bli lite nyttigare. Har börjat tänka på det nu när jag är på praktik och ska in i bageriet veckan efter lovet. Ska inte trycka käften full med godsaker som i skolan. Måste kunna stå emot . Men det är rätt svårt när man väl står där och tittar på allt gott man gjort.
Haha men som sagt.
Jag har beställt löshår, och ska dricka vatten <3
PUSS PÅ ER!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0