Äntligen klar.

Äntligen klar, har löst ut världens sämsta bok på 78 sidor . Tog en halv timma att läsa ut den. Hoppas jag kommer ihåg det mesta nu till i morgon. Aja det kommer nog gå bra ;)

Så , ska man städa rummet nu då? alltså jag orkar inte. Känns jätte jobbigt. Vill bara göra varm oboy och äta mandarinet och funderar ut vad ni läsare vi läsa på min blogg .
Ge gärna förslag om vad ni vill att jag ska berätta och vad ni vill läsa om. Skulle bli jätte glad om ni gjorde det. Eftersom att jag har förändrats helt efter en massa tänkande igår så känner jag att jah inte vill vara elak mera mot er. Ni tar ju er tid att läsa min blogg så varför ska jag vara elak mot er. Ni är underbara det vet ni . Bara jag som var två personer under en lång tid ;)

Okej alla läsare eller bara ni som kollar in, vi kör en frågestund då . Svarar  på ALLA frågor mellan 18.30-21.00 . Skicka gärna via mejl eller fråga här på bloggen . Skulle bli super glad om ni ville veta något.

Jag vet att jag inte är "känd" men kom igen något måste ni ju vilja veta eftersom att ni läser den varje dag ? <3

Lycka till <3

Skriv gärna vad ni heter och döp mejlet till :" Frågestund"

Kom igen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0