aktiva bloggare.

Jag har tänkt på en sak lite till och från varje dag nu..

Alltså om man går in på blogg.se så kan man välja vad man vill se , mest besökta, mest aktiva och mest komenterade. Och jag menar jag kollar alltid in dom som är mest aktiva bara för att kolla lixom. Men sen slog det mig... Jag bloggar ju mer gånger än vad dom gör dagligen . Fat jag har ju bara bloggat i snart 3 månader, men jag har ju lagt upp mer än 10 inlägg nästan varje dag medans typ Kenza och Foki som ligger högst upp har lagt in max 5 inlägg per dag . Det är då jag börjar undra över om jag måste vara känd och tjäna pengar på min blogg innan jag kommer upp där. Det är bara något som jag tänkt på .
Dom kan ju bara vara med på mest besökta så kan vi "nykomlingar" få chansen att synas lite ?


Jag tänker fixa så att jag hämnar där snart, jag är trotsallt bättre än alla andra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0