Åh.

Men åh :(

Jag har så jävla tråkigt, längtar tills mina pengar kommer  då kanske man kan hitta på lite mera . Gå på bio med nån vän kanske . Jag kommer ju ha ca 600 kr kvar efter att jag betalat löshåret, sen kommer det ju hårfärg på det kanske . Men det räcker hoppas jag :o  Haha , ska ju på bio med Hanna om 2 veckor så det blir riktigt nice :) Saknar henne jätte mycket men snart så ses vi igen gumman <3

Så har ni haft en lika rolig söndag som jag ?  Eller rolig och rolig vete fan. Mest tagit det lungt och svullat i min lite chips . Mår jävligt illa nu om jag ska vara ärlig.. Vet inte varför jag äter sånt skit ;)<3

Men ska chatta vidare med min kusin nu . vi hörs <3

Kommentarer
Postat av: Hanniz

Saknar dig meee :) det ska bli riktigt kul ju :)<3

2009-10-26 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0