åh vad trött ..

Hej på er.

Vaknade nyss , eller ja mamma ringde och väckte mig igen. Hon väcker mig vid såna här bra tillfällen. För det var typ vid den här tiden som jag ville gå upp så jag kunde städa mitt rum och sen plugga till provet.
Men nu känner jag mig hur seg som helst haha. Men ska försöka så gott jag kan , dammsuga och allt sånt fjant orkar jag inte med idag. Har ju kattungar här nu och dom börjar öppna ögonen också så dom kan tycka att det är lite små läskigt ;) Men nej nu ska jag släcka alla ljusen, äta nån mandarin eller nån macka och börja plugga och städa rummet efter det.
Men vi hörs när jag har tid för er igen . Haha skoja det har jag alltid men ska bara läsa ut boken som måstes för provet imorgon. Hade helt glömt bort det . Men hörs snart . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0