37,9

Hej på er ( äntligen ).

Som sagt är äntligen hemma från skolan och vårdcentralen, spenderade nästan 2 timmar där idag med Alexandra. Har nån inflamation i halsen eller i kroppen eller vad han nu sa . Förstodd inte så mkt , han var ju turk. Men i alla fall dom elaka läkarna stack mig i fingret, det gjorde faktsikt lite ont men blev mest chockad . Och nu har jag ont i fingret med. Jag trodde att man sökte upp en läkare för att dom ska hjälpa en inte göra dom mera illa ;)
Men what ever! Fick min host medicin nu , och hoppas att jag inte blir allt för borta, den ska tydligen vra jätte stark och vet inte om man blir " drogad" eller vad som händer. Haha men den dämpar hostan i alla fall och det gör mig glad . För då kanske jag äntligen kan få sova en hela natt utan att vakna minst 6 gånger och sova mer än 5 timmar .
Tog tempen nu när jag kom hem, den stod på 37,9 . Är det bra eller dåligt? Juste läkaren sa att om jag fick feber och börjar få svettningar och lite sånt så ska jag åka tillbaka . Och nej tack det står jag helst över om jag ska vara ärlig .

Plus att min otur börjar vända just nu , jag och Alexandra ska ut på praktik om 1 vecka och 4 dagar typ . Och vi hamnade på samma ställe. Och som tur va vare inte på SCANIA !!! Utan på det nya stadshuset som vi har här i södertälje , och det blir kanske så att hon och ajg får jobba kväll med så det blir att man kanske kännar lite pengar. Jätte roligt tycker jag i alla fall. Så ska dit och träffa nån Monica nästa vecka. Så det är jag glad över.
Plus att jag ska vara hemma i morgon för att vila upp mig , plus att jag inte får vara i köket . Lärarna klagade till och med på att jag var i skolan idag . Hallå jag var typ dödsjuk och kom till skolan . Ni ska vara glada.
Morgondagen betyder inte att jag kan sova hur länge jag vill . Nej ! ska upp klockan halv 7 för att möta Alexandra och betala tillbaka för host medicinen . Jag var ju s åsmart att jag glömde plånboken hemma . Sen ska jag till skolan och medela våran lärare och säga att jag är för sjuk för att vara i köket men ska se om det finns några uppgifter jag kan göra i stället .
Japp ni läste rätt JAG ska faktsikt hem och plugga lite . Det händer ju inte allt för ofta . Men går ju ut på praktik så har lite saker att göra i svenskan och i Ansvarsfull alkoholhantering . Aja det tar ajg hand om i morgon . Nu ska jag typ ta en Powernap eller något . Är faktiskt jätte trött. Vilket ni kanske kan förstå ?  Plus att läkaren var skit äcklig , kollade verkligen ner i urringningen hela tiden . Som att jag inte skulle märkt det ...
Puss .

Här är min drog tills jag blir frisk.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0