19.06 Aj som f*n

AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ!!!! Kan sitta och skriv aj hur mycket jag vill det gör ändå lika ont :( det värsta av allt är att ingen här hemma tycker synd om mig , ingen alls . Ego-trippad familj eller vad? Det är ju väldigt synd om mig . Tänk om jag är döende , och så när man kommer ut och säger " jag har ont" då får man ett "mm" tillbaka . Hallå , världens sötaste prinsessa håller på att dö här kanske och man får ett "mm" till svar.

Plus att jag var så inte alls smart när jag skulle äta mat , satt och tittade på CSI som vanligt men så skulle dom skära upp ett lik och plocka ut massa kroppsdelar och hålla på och så sitter jag där och äter på min mat . Mådde bara "lite" illa när jag låg där och försökte svälja det . Haha , aja sånt händer väl alla . Eller?




Kommentarer
Postat av: Moster

Jag tycker jättesynd om dig Frida... Det gör Wilma oxå.. Kram på dig o krya på dig hönan

2009-10-01 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0