WIHO!!!

Alltså känner ni också nästan varje dag att ni inte alls har några kläder att ta på er? så känner jag i alla fall och idag fick jag ångest eller ja blev lite panik slagen och irriterad över att jag inte alls hittade något att ta på mig, (även om alla lådor är proppfulla med kläder) Kanske dags att börja rensa?  Men i alla fall , jag hade ingen aning sen hittade jag en skjorta som jag haft i snart 2 år , har använt den kanske 3 gånger för att jag var för "tjock" för den , och tänkte "Visst har inget att förlora så kan lika gärna testa den" . Och jag måste bara beräma mig själv den här veckan, att äta 1-2 gånger om dagen , vara ute och gå lite då och då , låta magen vara tom och skita i allt fett (typ) så har jag äntligen fått på mig skjortan.. Hur glad blev inte jag då? GLAD!!
Fredagar är verkligen underbara, nästa fredag får vi väl se om jag får på mig byxor som 10 åringar har, skämt åsido ju ;) Om det händer nångång ska jag fan söka hjälp för anoerxia eller så är jag död . Good Luck to me :)


Har till och med kommit fram till att man kan vara snäll och rolig och även vara känd , och jag tror att jag tar allt så allvarligt alltid det är därför jag bara är "halvvägs" ..
Men lägger upp bild på hur jag ser ut så fort jag har sminkat mig, fönat håret och plattat det.



Fixa mig
Vänta på mamma
Blogga
Köpa gott till ikväll ( Vindruvor,Persikor,loka eller ramlösa)
?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0