Vilken dag/ kväll..

Säger bara det, vilken dag det har varit. Eller ja det har ju inte hänt något alls idag. Just därför, på ett sätt har det varit jätte skönt. Och imorgon drar det iväg ner på stan för att leka med Hanna.. Jul marknaden börjar i morgon så kan bli ganska kul att gå runt på den. Sen är det måndag och då får jag pengar och mina skor. Tror att veckan blir väldigt bra förutom praktik. Men det är bara 2 eller 3 veckor kvar innan jul lovet. Så det är skönt. Sen är det en månads ledighet..

Funderar på att göra ett ner räknings "schema" till sommaren så jag själv håller koll på hur lång tid det är kvar. Kan bli ganska kul att gå in en sista gång på bloggen innan man går och lägger sig och kryssa i ännu en dag.
Och jag ska faktiskt lyda min mosters råd " bevisa att du kan ta ansvar". Jag tycker att jag är rätt duktig på det redan nu förutom att rensa kattlådan. Men om det är det som krävs för att jag ska få åka bort i 2 veckor så gör jag det mer än gärna varje dag..

Funderar på att gå ut på promenad en sista gång , eller neej får åka med till affären med mamma. Jag ska föresten aldrig mera äta chili-nötter. Aldrig!
Man blir jävligt dålig i magen efter ett helt paket tro mig. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0