Vaknade nyss

"god morgon"

Det blir ju typ som min morgon i alla fall. Men är vaken nu och det var helt underbart att sova. Drömde en massa konstigheter och plus att jag dreglar när jag sover så jag måste verkligen ha sätt ut som en prinsessa. Hoppas ni förstod ironin i meningen ;)

Jag funderar på att gå inoch duscha och göra detta till min dag. Det blir nog inte så lätt nu när armen vill leva sitt egna lilla liv.. Förövrigt så mår jag lite bättre ialla fall.Jag menar att jag har inte lika ont i huvudet längre, och det kan nog bero på att jag inte har rest mig upp än.

Det är helt underbart väder idag, känner verkligen att julen snart är här. Det är ju mindre än en månad kvar och jag har för mig att det är första advent nu på söndag?!

Oj vad jag babblar på om ingenting. Ska nog göra mig fin idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0