Vaken nu.

Hej på er igen...

Nu är jag vaken , efter en timmas sömn. Det är något ialla fall! Ibland får jag sova i 30 minuter sen blir jag väckt av att min bror sitter och skriker massa över sitt spel och bla bla bla.. Men idag tog det en timma innan!

Så jag loggade in på min blogg skit irriterad och kollade mina komentarer. Och så av en tjej , hahahaha. Hon gjorde min dag..

Ska börja med dagens komentar, verkligen dom komentarer som har det där lilla extra. Det här hade den. Jag blev verkligen glad direkt. Så att mer sånt vill vi ha ..

(Ny kategori inom kort)



Ni som inte ser vad det står så står det - Amen du är ju jättebrun!!:O


Såna där komentater får mig att bli glad. För jag vet själv att jag inte är så brun som jag vill vara. Men att folk tycker att jag är brun är alltid kul att läsa. så tack Jolin <3

Kommentarer
Postat av: JOLIN

sv: haha men du är ju sant!:O:D

själv är man värsta blekfisen ju! haha :(

2009-11-03 @ 18:19:20
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: JOLIN

det*

2009-11-03 @ 18:19:41
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0