underbart


Hej sötnosar!

Ligger i sängen med datan i knät. Tror inte att ni riktigt förstår hur underbart jag tycker att det är.. I och med att jag har rygg problem så är det här verkligen underbart för min rygg..

Funderar på att gå och lägga mig nu ska upp om 8 timmar, kommer känna mig jätte trött imorgon bitti , usch jaa!! Men bloggar det första jag gör lovar er det <3

Plus att jag har fått något konstig utslag på armen , det är små prickar och det kliar så in åt helvete. Är det någon allergisk chock ? Jag vet att jag inte är allergisk mot något . Plus att jag är röd där med. Fast det är nog för att jag har legat oh kliat där. Men ialla fall nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon.. Första dagen i bageriet måste jag gör bra ifrån mig ;)

Gör jag inte bra ifrån mig åker jag väl ut i serveringen igen.. Haha nej då . Men natti natti sötnosar.


Kommentarer
Postat av: emma

gud vad jobbigt när det kliar sådär :/

2009-11-02 @ 01:15:01
URL: http://inspiredlook.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag har kanske smittat dig med min kattallergi . xD

2009-11-02 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0