Tven är på i högsta hugg.

Hej gullungar!

Sitter och kollar på Paris Hiltons BBF då hon ska välja en från stor britanien . Jag har alltid haft så många dåliga uppfattningar om henne, men efter det här programet som jag såg så har jag förstått att hon är inte så bitchig som jag alltid trött.. Visst hon är lite väl smal och hon sjunger som en kärring men annars så är hon helt okej. Hon är ju inte världens snyggaste heller. Men jag skulle göra vad som helst för att vara med i hennes program , fatta känd man skulle bli ;)
Inte mig emot i alla fall . Haha!!  

Så nu ska jag kolla på top model och mamma frågat " Ska du bli modell?"
Saken är den att ja visst jag skulle kunna bli det , i för sig så har jag inte direkt utseendet för det, har väl inte direkt den blicken i ögonen alla mina poser ser likadana ut. Det skulle vara kul att vara med i nån plåtning nån gång i livet. Allt handlar om utseende,länd och vikt och jag har verkligen inget av det. Att vara 164 cm kan vara en nackdel ibland! Men deet är sånt man får leva med ibland ..

Har ni nån gång tänkt att dom som är modeller är alltid väldigt fula i verkligheten men sen när sminket, kameran och kläderna kommer fram är dom skit snygga!?    Undra hur jag skulle se ut ? Kanske något sånt som man ska önska sig i julklapp . Ska nog önska mig lösnaglar också alltså gele' naglar och inte försöka förstöra dom det första jag gör ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0