trött och seg

Usch ibland hatar jag verkligen söndagar, är trött , seg och hungrig som fan! Men som sagt, jag ska inte äta för än det är mat här hemma . Sen är det inte säkert att det inte blir någon mat heller så får väl klara mig till i morgon då ;) haha nej då får väl ta något att äta runt 8 om det inte blir någon mat!!!

Ligger i sängen och lyssnar på The Voice och har verkligen super tråkigt. Funderar på att gå ut och gå men det regnar och det är tråkigt att gå ut själv. Så får ligga här inne på mitt ny städade rum och mysa.

Finns verkligen inte så mycket att göra heller. Tråkigt väder! Plus att mitt comviq kompis gått ut så kan inte smsa någon..






GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0