Tisdag.

God morgon!!!

Jag klarade mig igenom natten , gud så hemsk jag lät där :o  Neej men jag troddehelt ärligt att jag skulle ligga och gråta hela natten men neej det gjorde jag inte. Det är rätt skönt det som hänt , eller ja inte skönt att förlora någon men nu kanske jag kan blicka framåt och tänka på allt annat som jag bryr mig om. Jag vet att du läser min blogg Jonas och det ända jag vill säga är förlåt vet inte hur många gånger jag sa förlåt igår men säger det igen. FÖRLÅT!

Nu ska jag fixa mig och packa lite ska ju till Alexandra idag så vi hörs när jag kommer hem till henne , runt 3 kanske ?

<3

Kommentarer
Postat av: Han

Om det är så här du vill ha det är det så här jag också vill ha det. Du är underbar Frida, tiden med dig var fantastisk. Men om det är så här du känner är detta det enda rätta. Det spelar ingen roll om du vill ha mig som vän, ytlig bekant eller ingenting. Så länge du är nöjd är jag också det. Men i mitt hjärta finns du alltid kvar, gumman.



Genom eld och vatten. <3

2009-11-17 @ 15:50:01
Postat av: beciell - Din nya favoritbloggerska ;)

Jag har nyss sammanställt en lista i min blogg med 8 tips som hjälper dig att få fler besökare till din blogg :))

2009-11-17 @ 16:09:33
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0