tillbaka

Nu har jag varit duktig..

Ute och gått i 40 minuter, det var skönt men är lagom svettig nu när jag kom hem. Tog nog på mig för mycket kläder,haha. Det var inte ens kallt.
Så vad händer idag? För mig blir det nog att sitta hemma och ta det lugnt. Alltså det gamla vanliga då!
Längtar tills jag får mina skor som jag ska hämta ut på måndag, dom är fett fina och jag är ju galen i rosa så det är bra att dom fanns i den färgen. Hade tänkt ha dom på nyår faktiskt. Så nu är det en sak som jag inte behöver tänka på att köpa! Duktigt va?

Och det här året ska jag gömma dom så ingen snor dom. Fick ett par skor förra året i typ julklapp av mamma som kostade 500 kr. Och dom blev ju snodda. Och jag fick aldrig tillbaka dom. Jävla h*ra som tog dom.. Det var lixom 700 kr åt helvete. Hade ju klackat om dom för 200 spänn med . Men det här året ska ingen få den "turen"

Nu ska jag vila ett tag, är fett trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0