Stress

Hej på er.Nu är jag äntligen hemma!

Känns hur underbart som helst att vara hemma , det var sjukt stressigt på praktiken. Plus att det kom två fjortisar dit som jag störde mig på som hade sug märken på halsen come on ! dom gick lixom i 9.an !!
Dagens ungdomar alltså! Men efter jobbet så sprang jag ner på stan helt ensam , haha. Skulle ju köpa mig en spargris.Men sprang runt i minst en halv timma innan jag gav upp och gick in på "in och finn" .. Där hittade jag den lite udda "spar kroppen" . Köpte den så klart 49 kr ingenting så !


Ska där emot in och duscha snart, har varit en väldigt svettig dag om jag ska vara ärlig...
Då blir det silver schampoo och balsamet som hör till ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0