skit väder...

HEMMA!!!

Har varit en jävligt jobbig dag kan jag säga. Kännt mig irriterad hela dagen i stort sätt.Men nu är jag hemma och kan ta det lungt, känner inte alls för att städa mitt rum men det måste göras... När jag har sovit! Är så trött gick upp halv 6 för att duscha. 

Men snart är det fredag och då kommer min älskade mormor och jag kan äntligen känna mig befriad och snygg för en gångs skull . Fredag gör mig hel ;) Fick en komentar igår att jag liknar Kissie, blev skit sur så tog bort den . För det gör jag inte alls. Ser inga likheter nånstans. Jävla skit unge!
Hoppas det blir nån fest på Lördag för min och Alexandras del .Sötungen fyller ju år på söndag. Då blir hon en stor flicka :) Men nu ska jag ta en powernap och sen så taggar jag till och bloggar satan . Tror jag i alla fall !

Men hörs om en timma eller två !



Sliten som fan !!! Men visst är jag söt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla sjusovare :)

2009-11-19 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0