Orkar allvarligt inte just nu..

Nu är er favorit hemma.

Hej flickor och pojkar. Är så jävla trött. Tänkte bara skriva ett inlägg och sen direkt sova. Har nog aldrig varit så här trött på jag vet inte hur länge. Kunde knappt hålla ögonen öppna dom sista 2 timmarna på praktien , plus att inget ville som jag ville idag.Blev så jävla förbannad så jag gav upp. Men envis som jag är så försökte jag en gång till men neej då ville det inte heller så sket i det. Haha , eller neej jag gjorde det som skulle göras sen stod jag och var sur tills vi slutade. Då kom mitt vackra leende fram igen :)

Men ialla fall har tänkt att sova 2 timmar max, sen ska jag faktiskt ta en dusch så jag känner mig ren. Igentligen skulle det vara underbart att duscha nu men ligger så skönt i sängen så orkar faktiskt inte..
Ska nog göra ett schema snart hur min vecka ser ut, händer inte så mycket men det kan vara bra för er att veta vad som händer i mitt liv . Ni vet ju knappt något längre eftersom att jag typ aldrig skriver längre om just mitt liv . Nu måste jag verkligen skärpa mig känner jag..

Varje gång man kommer hem klockan halv 4 . Så känner jag mig alltid trött men det är så himla skönt att veta att nu kan jag faktiskit få sova om jag vill.. Jag kan sitta och titta på film och bara ta det lungt. För det är jävligt stressigt om dagarna . Kändes som att jag kastades runt lite här och där idag. Ena stunden stod jag inne i bageriet sen helt plötsligt så bestämde dom sig att jag skulle ut och servera. Hinner inte ens göra klart en sak innan jag ska göra annat. Men som sagt jätte skönt att vara hemma nu . Men det tråkiga är att jag hinner faktiskt inte göra något om dagarna efter, då är man alltid så himla trött och orkar inte göra något. Sen när helgerna kommer ja då orkar folk inte göra något haha eller jo..
Men ska ta av mig mjukisbyxorna nu och på med sov shortsen, sen ska jag krypa ner under mitt täcke och sova en snabbis.. Jag har så jävla ont i min stortå så det är helt sjukt. Blödde innan idag från den. Helt sjukt. Det är ganska synd om mig nu :(

Men nu ska jag sova! Skriver om nån/ några timmar.



Tänker inte visa ansiktet så blev en bild på mina underbara ben.

Dags att börja sola kanske? JA!!!
Ska försöka få tid till det och bli brun nu till vintern..

Kommentarer
Postat av: jolin

amen du ärju jättebrun!!:O

2009-11-03 @ 16:16:58
URL: http://joolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0