Okej det blev inte som jag ville!

God morgon!

Okej jag ljög igår om att jag skulle blogga satan , Haha men det är sånt som händer. Kände inte alls för att sätta mig och skriva om något . Kom ändå inte på något.Tycker att det kan komma automatistikt. Men igår gjorde det inte det . Var verkligen hur trött som helst och jag är faktiskt värd att få sova bort hela dagarna , jag jobbar i 8 timmar och 30 minuter så jaa jag måste få sova!

Sitter och fixar mig nu, idag är det FREDAG. Vilket betyder att jag sitter hemma idag, tar det väldigt lugnt och proppar i mig godis och lite sånt skit. Har inte ätit godis på hela veckan , åh vad duktig jag är !

Plus att jag tror att mormor redan är här innan klockan 3 men vi får se. Vet inte hur jag ska klara av hela dagen/kvällen om jag inte får sova när jag kommer hem? Får lösa det där på något sätt helt enkelt.

Men ska bli klar nu så vi hörs som vanligt när jag kommer hem !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0