Oh herregud

Hej på er.

Nu är jag äntligen hemma , har fått papper om vaccinet om gris sjukan . Sk nog fylla i det snart, eller så får mamma göra det. Hade en väldigt ny städat rum när jag kom hm tack mami <3
Hade ju funderat på att städa det idag men nu behöver jag inte lägga ner energi på det ialla fall, har till och med lovat dom att laga kvällsmat om några timmar så det är bara att piggna till och göra det.
Ska ju iväg och sola , ni ska sen få se hur brun jag har blivigt. En stor skillnad tycker jag! Blir nog 13 minuter idag igen bränna ansiktet igen ;)

Imorgon är det Fredag och det känns hur jävla underbart som helst.


Måste packa redan ikväll för ska ju till Jonas i morgon efter praktiken, ångest över att inte kunna blogga imorgon nu när jag äntligen har kommit igång igen och känner mig pigg och har kommit in i det här "gå upp tidigt" och jobba nästan 8 timmar, idag är jag inte ens lite trött. Jag har bild bevis ;)


Ser ni? jag är ju jätte pigg;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Byta profilbild på facebook? ;)

2009-11-12 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0