Nu så ..

Nu får det vara nog med att sitta framför tven känner jag ta försöka resa mig upp från fotöljen och sen ska jag faktiskt gå in på mitt rum och titta på South Park för nu känner jag mig hur trött som helst! Som vanligt ska jag försöka komma på vad jag ska blogga om!?
Ibland är det inte alltid lätt så ibland måste man tänka.. Haha , inte ofta jag gör det. Men jag är blondin så det är min ursäkt..Det roliga är att alla går på det med;) Personligheten skapas av hårfärgen har jag märkt..

Blondin...  Bitchig!
Svarthårig... (
Naturligt) tråkig
Rödhårig... Kaxig så in åt helvete
Brunhårig... Fjortis


Men nu! South Park för min del!!!


Kommentarer
Postat av: alexandra

blondiner är ju mer fjortis än bitchiga

2009-11-14 @ 20:07:55
Postat av: Moster

tänk på att nästan hela din släkt är brunetter, Frida lilla.... :o)

2009-11-14 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0