Nu är jag trött som fan!



Nu är jag HEMMA!!

Oj oj oj, höll på att somna när jag solade, När det är inbyggd musik i solariet så blir det lätt att man slumrar till.Fick färg.. Eller det var kanske för att jag var så röd som jag såg brun ut, fräknar i hela ansiktet fick jag med.INTE OKEJ ALLTSÅ !!
Aja det försvinner om några dagar och jag ser normal ut igen haha , Får man säga så?  Men ska snart börja fika med mitt löshår, det gör inget om det förstörs mer ändå så.. Då skajag fan kasta det åt helvete och saxen med och gå och lägga mig och tröst äta chips i sängen..
Men nu ska fina bruna jag gå och fixa med hår och allt sånt. Sen ska jag kolla film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0