Nu är jag trött

Hej på er...

Nu är jag äntligen hemma från julklapps shoppingen. Blev lite saker till båda Mamma och Acke. Sen kunde jag inte låta bli att köpa 2 saker till min lilla kusin heller! Hon kommer bli superglad..

Jag och Hanna sprang runt på stan i 3 timmar och irrade runt som hönor. Men sen hittade jag massa fina saker jag var tvungen att köpa. Och nu är mamma jätte nyfiken på vad hon ska få men hon får göra som oss andra, vänta till den 24 December..


Kommer snart upp en video på mig och Hanna när vi försökte ta oss ner till stan, vi skulle vara duktiga och gå. Men ja ni ser själva hur det gick om några minuter. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0