Nu är jag hemma.

Hej på er.

Nu är jag äntligen hemma. Det tog 2 timmar för mig att komma hem från Vällingby till Södertälje.
Men resan gick bra förutom att två brudar satt verkligen och glodde på mig när jag satt och väntade på bussen. Det är då man börjar undra om dom känner igen mig från bloggen eller om jag bara var så vacker i deras ögon ;) Haha!

Men som sagt är hemma nu, ska snart äta middag. Har bara ätit frukost idag. Så är en aning hungrig. Och sen ska jag faktiskt hoppa in i duschen och ta mig en varm dusch. Måste nog gå och lägga mig ganska tidigt idag eftersom att jag ska upp klockan 6 i morgon bitti.

Men jag ska skriver mer när jag har ätit ville bra medela meddela att jag fortfarande lever .
Sen har Jonas köpt massa saker från New York till mig , tar bild på allt snart.Och ni får se det så fort jag har ätit och följt med och handlat kattmat och lite sånt där..

Har faktiskt en rätt rolig sak att berätta sen också så jag håller er uppdaterade under kvällen.. Så <3


Kommentarer
Postat av: Dime :*

Hej , jättefiin blogg!



Kolla gärna in min ;)



Kram §

2009-11-01 @ 19:07:42
URL: http://diimesafarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0