Nej usch..

Hej Hörrni..

Är lite irriterad. Mamma är ingen frisör och håret blev helt förstört. Aja det var dom 450 kr åt helvete då..Skit kul!!!
Kunde ha gjort så mycket mer med dom pengarna, neej nu mår jag dåligt över det här. Och frisörer kan inte heller klippa löshår för dom är kebaber hela bunten så dom förstår inte vad man säger.

Okej, det märks att jag är jävligt irriterad nu. Jag menar har ju längtat efter et där löshåret i snart över 6 månader och när jag väl skaffar det så går det åt helvete. Jag tror inte jag orkar blogga mer i dag faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Klockan är ju också 22.04 så det är väl dags att sova snart !?
Fast jag vaknade i för sig klocka 20.00 så är inte speciellt trött heller. Ska nog ta och dricka vatten och sätta mig och sura framför tv:en.. Det enda som känns rätt just nu . Skriver nog innan jag går och lägger mig.
Jag lovar att blogga mera i morgon bitti.. Men idag gick inget bra för mig .. Mår verkligen dåligt just nu. ÅH! Det var lixom 450 kr:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0