"Mitt mål"



Det är nu det gäller. Nu eller aldrig? Jag måst eta tag i det här. Till och med om jag måste svälta mig så måste jag fixa det här så är det bara. Mår bara dåligt av mina lår och mage nu.. Tidigare har jag inte brytt mig men nu är det allvarligt. Så varje dag efter praktiken så ska jag ut och gå 1 timma . Spelar ingen roll vart eller om det är skit väder. Vill man någon så måste man kämpa för det. Sluta äta godis , kolla kalorier och massa sånt! Det är de som gäller nu. Jag vill inte fastna i den "onda" cirkeln längre . Nu jävlar ska jag gå ner några kilon och få både platt mage och lår. Börjar redan ikväll ! Knä böj och sit ups som gäller.

Sen skiter jag i vad mamma säger hon vet själv hur det är att må dåligt över sin vikt. Och det är min kropp . vill jag svälta så ska jag få göra det. Jag gör verkligen allt som krävs nu för att göra mig riktigt smal . Vill verkligen ha platt mage. Inte skämas längre. Tänk så underbart.
Jag kommer fixa det här , det är bara hård träning som gäller i jul då.. Hur det blir med jul mat och allt gått får vi ta när den dagen kommer. Men nu börjar mitt nya liv, mot vägen att bli smal . Mitt mål är att väga max 50 kilo så måste tappa 5-6 kilo nu på 7 månader. Det kommer gå jätte bra.

Nu bli det åka av !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0