måste göra er besvikna ännu en kväll.

Det blir tyvärr inga bilder på mig idag heller , känner mg hur seg och orkar faktiskt inte stå framför kameran idag. Så den får vila. Men antingen i morgon eller på Fredag får ni se mig . Tror dock att det blir imorgon efter att mamma har tunnat ut mitt håroch klippt till mitt löshår..

Min mamma är bara för snäll ibland alltså . Annars skickar hon väl till en frisör som ska ha 1 000 spänn för allt . Och dom kommer säkert bara att göra fult så fuck no !

Men nu ska jag tagga till , ta på mig underkläder och mina sovplagg sen ska jag faktiskt göra middag! Klockan halv 8 på kvällen .
Men det är bra gjort av mig. Sen blir det nog film med goda popcorn!!

Sen blir det natti natti, ska berätta en sak för er sen. Inte direkt en hemlighet. Mer en sanning som jag får ångest av bara jag tänker på det.

Men nu till kylskåpet och se om jag hittar något där .




Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, skulle du vilja kika in på min blogg & svara på senaste inlägget om år 2012?

vill veta vad andra tror. :)

2009-11-04 @ 19:49:56
URL: http://tonegullachsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0