Lördag

Nu har jag varit borta i 5 timmar och känner mig jätte trött nu..  Jag trodde ju att vi skulle shoppa idag men när vi kom fram till Stockholm fick jag veta att vi skulle på en jul marknad. Så jag hade gjort mig snygg för att gå runt och bli uttittad av gamla gubbar!!!! :S Men jag fick lite saker som jag ska ha till jul och jag fick mitt silver schampoo och balsam till det. Så funderar på att gå in och duscha och kolla om det blir bättre. För det var nya och dyra saker från Åhlens.

Pratade lite med Alexandra och undrade om vi skulle ut ikväll , vet ingenting just nu. Finns ingen som kan fixa dricka och jag har bara 100 kr så blir väl att sitta hemma en lördag, igen !!
Men ska inte säga för mycket än hon skulle ju höra av sig senare.. Ska nog ta och vila snart , har ju varit duktig och gått upp klockan 8 en lördag så det är jag värd...

Så ska nog ta en liten powernap som jag brukar göra..


TODAY:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0