Lördag

God morgon.

Känner mig helt död idag, inte bra att gå och lägga sig 04.00 på morgonen. Men nu är jag i alla fall uppe och ska fixa till mig lite och sedan dra mig ut på en lång promenad..


Det var väl ett jävla tjat om vad som kan hända om jag åker ner, mamma får väl ringa hans mamma så får dom väl prata. Inge mer med det. Men som sagt det är snart 6 månader dit så jag har ingen panik över det. Det gäller bara för mamma att ringa också. Nu orkar jag inte tjata mer om det utan jag frågar mamma om hon kan ringa när det är 3 månader kvar eller något. Så får det allt bli för  det är ett jävla tjat om att jag kommer bli mördad. Det är fan lika stor risk att jag blir mördad av att gå ut här i södertälje och bli mördad mitt på dan av någon okänd som att träffa honom. Aja strunt samma , jag ska spara pengar sen ber jag mamma att ringa hans mamma. Annars får väl jag göra det :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0