Ligger i soffan.

Hej Hörrni!

Sitter just nu  i soffan och tittar på tv och tar det väldigt lungt. Funderar på om jag ska gå och lägga mig för jag ska upp klockan 5 i morgon bitti. Ja ni läste rätt. Klockan 5 ska stackars jag upp för jag börjar på praktiken klockan halv 7. För att kunna sluta en halv timma tidigare. Det är nästan inte värt det men vad gör man inte lixom...

Jag vet att det har varit jätte dålig uppdatering idag, och det kommer det nog vara i några dagar nu för har verkligen inget alls att göra . Inget händer, och då menar jag inget. Har i för sig bara gått en dag på veckan och det är första dagen på praktiken efter lovet. Känns inte alls skönt. Men men, finns inte så mycket att göra åt saken.

Ska bara kolla klart på Cops, Simpsons och Family guy. Sen blir det sängen. Börjar få jävligt ont i nacken nu känner jag. Haha!!!

Måste se om jag ens har råd med att gå på bio på fredag, jag är fan inte sääker. Måste ju ha dom här pengarna till slutet av månden och har typ 200 kvar och det är 2 November. :(

Hörs om nån timma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0